مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 18:572022-01-31سياسي

مدیریتی جهادی برای نجات رودخانه های رشت و احیای تالاب انزلی


مدیریتی انقلابی و جهادی برای نجات رودخانه های گوهر رود و زرحوب و نجات تالاب انزلی در حال انجام است.

  - ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: مدیریتی انقلابی و جهادی برای نجات رودخانه های گوهر رود و زرحوب و نجات تالاب انزلی در حال انجام است.

  اسدالله عباسی در کارگروه ملی نجات رودخانه های گوهر رود و زرجوب و احیای تالاب انزلی که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: این سفر برکات فراوانی برای گیلان داشت و دو دستور فوری داشتیم که یکی کارگروه آزاد سازی سواحل و دیگری کارگروه احیا تالاب انزلی و نجات رودخانه های گوهر رود و زرجوب است.

وی افزود: در خصوص آزادسازی اولین جلسه کارگروه را در استان تشکیل دادیم و قبل از ابلاغیه ریاست جمهوری، ضرب العجل از دستگاه ها خواستیم موارد را به استانداری در این موارد ابلاغ کنند.

استاندار گیلان ادامه داد: در پی دستور رییس جمهور تخریب ساخت و سازهای ایجاد شده در حال انجام است و ما از این مدیریت جهاد و انقلابی بسیار خوشحالیم.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که رییس جمهور از رودخانه های گوهررود وزرجوب داشتند بسیار از این وضعیت ناراحت شدند که چرا به این وضعیت افتاده اند.

وی خاطرنشان کرد: فجایع ناگوار زیست محیطی در این رودخانه ها رخ داده است و ورود این حجم از فاضلاب به رودخانه هاموجب وضعیت اسفناک کنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریتی جهادی برای نجات رودخانه های رشت و احیای تالاب انزلی

مدیریتی جهادی برای نجات رودخانه های رشت و احیای تالاب انزلی