مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 17:022022-01-31اقتصادي

بررسی بودجه هزار میلیاردی شهرداری ساوه/تصویب کاهش 65 درصدی عوارض کسب و پیشه


رییس شورای اسلامی شهر ساوه از تصویب کاهش حدود 65 درصدی عوارض کسب و پیشه اصناف و کسبه در بودجه 1401 شهرداری با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس شورای اسلامی شهر ساوه از تصویب کاهش حدود 65 درصدی عوارض کسب و پیشه اصناف و کسبه در بودجه 1401 شهرداری با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر خبر داد.

احمد حاج امینی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عوارض کسب و پیشه بر اساس ماده 14 قانون نظام صنفی اخذ می شود و مبالغ دریافتی از مودیان بر اساس تعرفه کسب و پیشه مصوب شورای شهر استخراج می شود.

وی ادامه داد: کاهش اعمال شده در حوزه عوارض کسب و پیشه در راستای حمایت مستقیم از مشاغل و کسبه و با تاکید بر حمایت غیر مستقیم از شهروندان با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی و رکود بازار به دلیل شیوع ویروس کرونا انجام شد.

وی تصریح کرد: شیوع کرونا نه تنها در سلامتی افراد رخنه کرد بلکه بسیاری از فعالیت های اقتصادی و مشاغل را تحت تاثیر قرار داد که ضرر و زیان ناشی از آن بر کسب و کارهای کوچک بسیار قابل توجه بوده است.

حاج امینی همچنین در خصوص تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی سال 1401 شهرداری ساوه و سازمان های وابسته نیز گفت: تعرفه عوارض و خدمات شهرداری ساوه در سال 1401 با در نظر گرفتن وضعیت معیشتی مردم و رعایت حال اقشار کم درآمد و مناطق محروم 20 درصد افزایش ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بودجه هزار میلیاردی شهرداری ساوه/تصویب کاهش 65 درصدی عوارض کسب و پیشه

بررسی بودجه هزار میلیاردی شهرداری ساوه/تصویب کاهش 65 درصدی عوارض کسب و پیشه