مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-31فرهنگي

امنیت تئاترشهر در «تئاتر فجر» تامین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست رسانه ای چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر صبح امروز دوشنبه 11 بهمن با حضور حسین مسافرآستانه دبیر این دوره از جشنواره، - نشست رسانه ای چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تالار رودکی بنیاد فرهنگی هنری رودکی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست رسانه ای چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر صبح امروز دوشنبه 11 بهمن با حضور حسین مسافرآستانه دبیر این دوره از جشنواره، محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قادر آشنا مدیرکل هنر های نمایشی و تعدادی از مدیران ستادی جشنواره در تالار رودکی بنیاد فرهنگی هنری رودکی آغاز شد و هم اکنون در حال برگزاری است.

چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با برگزاری مراسم افتتاحیه خود در روز پنجشنبه 14 بهمن در شهر یزد کار خود را آغاز می کند.

مهران فاطمی استاندار یزد در ابتدای نشست رسانه ای جشنواره گفت: استان یزد افتخار دارد میزبانی جشنواره را برای اولین بار بر عهده بگیرد و رویداد های مهم از تهران به مراکز استان ها منتقل شده و از ظرفیت استان ها استفاده شود.

امیدوارم این اقدام الگویی در سال های بعد در سایر استان های کشور نیز انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت تئاترشهر در «تئاتر فجر» تامین می شود

امنیت تئاترشهر در «تئاتر فجر» تامین می شود