مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-31سياسي

تبلیغات منفی علیه کشور با توسعه صنعت گردشگری مدیریت می شود


وزیر کشور با اشاره به این امر که فرهنگ و هویت زیرساخت اصلی توسعه یک کشور است، گفت: تبلیغات منفی علیه کشور با توسعه صنعت گردشگری مدیریت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در بازدید از نمایشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ضرورت تقویت هویت های بومی فرهنگی در کشور، گفت: فرهنگ پایه و زیرساخت اصلی یک کشور است و برای همین بایستی اهتمام جدی به هویت های فرهنگی در کشور اعم از سبک زندگی، پوشش اسلامی داشته باشیم.

وزیر کشور با اشاره به استراتژی قدرت های غربی در نابود سازی فرهنگ دیگر ملت های جهان، گفت: مفهوم اصلی دهکده جهانی الگوسازی فرهنگ آمریکایی در ازای از بین رفتن دیگر فرهنگ هاست.

وی در این خصوص گفت: ترویج فرهنگ آمریکایی دنباله اش سلطه آمریکا بر دیگر ملت های جهان است.

وحیدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه فرهنگ اصیل دینی و اسلامی نقطه قوت کشور است، خاطرنشان کرد: از جمله فرهنگ متعالی در اندیشه های دینی، عفاف و حجاب است که تجلی اش را در پوشش و سبک لباس محلی در جای جای کشور شاهد هستیم.

وی با اشاره به این امر که دشمنان ملت ایران سخت به دنبال تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب در ایران عزیز هستند؛ گفت: نباید اجازه دهیم که این فرهنگ متعالی در کشور ضعیف شود و باید این فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات منفی علیه کشور با توسعه صنعت گردشگری مدیریت می شود

تبلیغات منفی علیه کشور با توسعه صنعت گردشگری مدیریت می شود