مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-31سياسي

«میرزا کوچک» محور بخش ویژه نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در گیلان


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در سه بخش، گفت: میرزا کوچک جنگلی محور بخش ویژه این نمایشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد لطیفی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سومین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری، اظهار کرد: این بیانیه نقشه راه در چله دوم انقلاب بوده که مخاطبان اصلی آن نیز نوجوانان جوانان هستند.

وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان یکی از متولیان امر تعلیم و تربیت با همکاری آموزش و پرورش دهمین دوره نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب را بر اساس محتوای بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می کند، ادامه داد: محور اصلی محتوای نمایشگاه مدرسه انقلاب متن بیانیه گام دوم انقلاب است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان افزایش آگاهی نوجوانان نسبت به مبانی انقلاب اسلامی، افزایش روحیه امید و خود باوری، سوق دادن نوجوانان به شناخت نقش و جایگاه خود در نظام انقلاب اسلامی، جهت دادن صحیح به نوجوان در حوزه آزادی خواهی و تبیین نقش نوجوان در تحقق عدالت اسلامی را از اهداف برپایی نمایشگاه اعلام کرد.

لطیفی با بیان اینکه جهت دهی به روحیه مطالبه گری در نوجوانان و آموزش انتقادگری منصفانه، ایجاد روحیه مسئله شناسی دقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«میرزا کوچک» محور بخش ویژه نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در گیلان

«میرزا کوچک» محور بخش ویژه نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در گیلان