مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-31سياسي

ملاصدرا وقتی به مشکل علمی برمی خورد، به حرم حضرت معصومه(س) می رفت


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: محبت الهی حقیقتی است که وقتی وجود هر کس را دربرمی گیرد سراسر وجود را دربرمی گیرد و او غیر از معبود به شخص دیگری فکر نمی کند.

- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: محبت الهی حقیقتی است که وقتی وجود هر کس را دربرمی گیرد سراسر وجود را دربرمی گیرد و او غیر از معبود به شخص دیگری فکر نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمعی از علمای اهل سنت امامیه صوفیه هند که به ایران سفر کرده اند دیروز یکشنبه 10 بهمن ماه 1400 با حضور در مجمع جهانی اهل بیت (ع) با حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی دبیرکل مجمع دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی طی سخنانی در این دیدار گفت: محبت الهی حقیقتی است که وقتی وجود هر کس را دربرمی گیرد سراسر وجود را دربرمی گیرد و او غیر از معبود به شخص دیگری فکر نمی کند.

وی افزود: انسان وقتی می خواهد به این محبت حقیقی برسد باید از ابزار و وسایلی که خداوند معرفی کرده بهره مند شود که آن هم اولیا الهی هستند.

اولیا می توانند نقش مهمی داشته باشند تا ما را به محبت الهی متصل کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه اگر محبت به صورت واقعی باشد انسان به حب الله می رسد تصریح کرد: در زیارت جامعه کبیره امام هادی (ع) می فرماید: مَنْ اَحَبَّکُمْ فَقَدْاَحَبَّ اللَّهَ وَمَنْ اَبْغَضَکُمْ فَقَدْ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاصدرا وقتی به مشکل علمی برمی خورد، به حرم حضرت معصومه(س) می رفت

ملاصدرا وقتی به مشکل علمی برمی خورد، به حرم حضرت معصومه(س) می رفت