مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-31سياسي

ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری به بحران تبدیل شده است


یکی از چالش هاس اصلی شهرداری قروه که متاسفانه به بحران تبدیل شده، بحث درآمد پایدار برای شهرداری است.

- ایسنا/کردستان شهردار قروه گفت: یکی از چالش هاس اصلی شهرداری قروه که متاسفانه به بحران تبدیل شده، بحث درآمد پایدار برای شهرداری است.

خسرو عزتی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در بحث زیباسازی شهری کمیته زیباسازی سیما و منظر شهرداری فعال شده است، اظهار کرد: شهرداری قروه قصد دارد بحث زیباسازی شهری را به صورت عملی پیگیری کرده و جلسات این کمیته را به صورت مکرر برگزار کند و در کوتاه مدت از نتایج آن در حوزه زیباسازی شهری بهره ببرد.

وی از برنامه ریزی های لازم برای ایجاد و انتقال آب آشامیدنی و گاز شهری و همچنین برق به سراب کوثر خبر داد، و افزود: شهرداری در خصوص توسعه زیرساخت ها در حوزه سلامت و بهداشت و زیباسازی شهری یک سری برنامه ها دارد، با توجه به اینکه شهر قروه در کلیدر شرق به غرب استان کردستان قرار دارد، می طلبد که شهری زیبا و نمادی از اصالت و فرهنگ در حوزه زیرساخت های فرهنگی در سطح شهر ایجاد کند، به طوری که با ورود مسافر شرق به استان بتوانیم معرف اصالت و فرهنگ شهر و استان باشیم.

شهردار قروه، با بیان اینکه اصلاح معابر ورودی شهری از اولویت های شهرداری است عنوان کرد: یکی از اهداف کوتاه مدت ما ایجاد تغییر در میدان شهید مدنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری به بحران تبدیل شده است

ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری به بحران تبدیل شده است