مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-31اقتصادي

صدور سند مالکیت برای 375 هکتار از اراضی دولتی شهر گشت سراوان


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان از صدور سند مالکیت 375 هکتار از اراضی واقع در حریم شهر گشت این شهرستان در سالجاری بنام دولت خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان از صدور سند مالکیت 375 هکتار از اراضی واقع در حریم شهر گشت این شهرستان در سالجاری بنام دولت خبر داد.

عبدالعلیم درازهی در گفت وگو با ایسنا- مستندسازی املاک و اراضی ملی را یکی از راهکارهای حفاظت و صیانت از املاک دولتی عنوان کرد و اظهار داشت: در ادامه نهضت مستندسازی اراضی دولتی محدوده و حریم شهرها و پیرو تحویل اراضی دولتی از اداره منابع طبیعی شهرستان با تلاش و پیگیری مستمر این اداره سند مالکیت اراضی ذکر شده بنام دولت صادر شد.

وی با بیان اینکه این اداره حساسیت خاصی در خصوص حفظ و حراست از اموال بیت المال به خرج می دهد، گفت: شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان از مهمترین نتایج صدور این اسناد است.

رییس اداره راه و شهرسازی سراوان خاطر نشان کرد: این اداره همسو با سیاست های اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای حراست از اراضی دولتی اقداماتی نظیر شناسایی اراضی، رفع تصرفات، دریافت سند و تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ را در اولویت کاری خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند مالکیت برای 375 هکتار از اراضی دولتی شهر گشت سراوان

صدور سند مالکیت برای 375 هکتار از اراضی دولتی شهر گشت سراوان