مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-31سياسي

انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشته است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در این 4 دهه نمایش اقتدار، امنیت و مردم سالاری دینی در این کشور است.

- رضا قاسمیان در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری سرعین و نیر اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به رغم شیطنت های استکبار جهانی و جبهه کفر در این 4 دهه توانسته عظمت و صلابت خود را که برگرفته از آموزه های دینی است، به نمایش گذاشته و مردم را نیز در صحنه های مختلف تکیه گاه و اساس حرکت ها و برنامه ریزی ها قرار دهد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به یک الگو و معیار در عرصه جهانی و بین المللی تبدیل شده تا در برابر همه فزون خواهی های استکبار جهانی قدرت و صلابت این ملت به معنای واقعی نمود پیدا کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با تحلیل موقعیت کنونی به رغم تحریم ها و تهدیدهای استکبار جهانی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گفت: در گذر از این مشکلات مردم همچنان در صحنه هستند و در یوم الله 22 بهمن امسال نمایش عظیمی از همگرایی و مردم سالاری دینی را به رخ همگان خواهند کشید.

قاسمیان افزود: در گرامیداشت ایام الله دهه فجر برنامه های مختلف در استان برگزار می شود که انتظار می رود با محوریت فرمانداران و مشارکت آحاد مردم برنامه ها به شکل مردمی در مناطق مختلف برگزار و بیش از گذشته دستاورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشته است

انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشته است