مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 09:522022-01-31سياسي

480 ویژه برنامه فجر در امامزادگان مازندران برگزار می شود


مدیرکل اوفاف و امور خیریه مازندران از اجرای 480 ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در استان خبر داد.

- ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران از اجرای 480 برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: این برنامه ها شامل کلنگ زنی پروژه های عمرانی در بقاع متبرکه، نشست های بصیرتی، یادواره شهدای انقلاب، عطرافشانی ضریح امامزادگان، عطرافشانی قبور شهدا، محافل انس با قرآن کریم، آذین بندی امامزادگان، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، اجرای گروه سرود، دیدار با خانواده معظم شهدا، اهدای بسته های معیشتی و… می شود.

وی با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین اهداف انقلاب و دستاوردهای والای آن برای اقشار مختلف مردم است.

وی با بیان اینکه دهه فجر، دهه نمایش کارآمدی، توانمندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر معاندان و مستکبران و بدخواهان این نهضت دینی و مردمی است، افزود: عزت و افتخاری که امروز ایران اسلامی آن را به دست آورده مرهون تدابیر رهبری، خون شهدا و ایثارگری بزرگان انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

480 ویژه برنامه فجر در امامزادگان مازندران برگزار می شود

480 ویژه برنامه فجر در امامزادگان مازندران برگزار می شود