مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 08:422022-01-31سياسي

امام جمعه قم: باید مقابل شیطان برنامه داشته باشیم


تولیت آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم با استانداران خوبی که نصب شده اند کار برای امربه معروف و نهی ازمنکر خوب شده است افزود: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی در نشست قرارگاه 19 دی اظهار داشت: نوع نگاه ما به کارهایی که انجام می دهیم مهم است و اگر نگاه ما در مساله امر به معروف و نهی از منکر مانند نگاه یک طبیب باشد که می خواهد مخاطب خود را احیا کند تاثیر بیشتری خواهد داشت.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه بنابر آیه های قرآن احیای یک نفر مانند این است که همه مردم را احیا کرده باشیم گفت: یک طبیب متناسب با رفتار مریض با او برخورد نمی کند بلکه حتی اگر مریض پرخاش هم کند او به وظیفه احیا کردن مریض عمل می کند بنابراین کار ما در قرارگاه 19 دی باید همین طور باشد.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در تبلیغات خود در کارهایی که می کنیم ضعیف هستیم گفت: کارهای زیادی انجام دادیم و باید متناسب با کاری که انجام دادیم نیز تبلیغ کنیم زیرا خود این تبلیغ علاوه بر گزارش دهی به مردم، امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه کارهایمان متناسب با زمان باشد گفت: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر کار نو انجام دهیم، نیروهای خود را تجمیع و هماهنگ و با برنامه ریزی کار کنیم، حتی شیطان هم برای اینکه کارش به نتیجه برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قم: باید مقابل شیطان برنامه داشته باشیم

امام جمعه قم: باید مقابل شیطان برنامه داشته باشیم