مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 18:172022-01-30سياسي

لزوم راه اندازی سامانه املاک دولتی با همکاری خزانه داری کل کشور


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر لزوم راه اندازی سامانه املاک دولتی با همکاری خزانه داری کل کشور تاکید کرد.

- ، حسن بابایی در نشست مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با خزانه داری کل کشور گفت: در دی 1398 تفاهم نامه همکاری میان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خزانه داری کل کشور در راستای ضرورت حفظ املاک دولتی و بیت المال و در اجرای مواد 3، 9 و 11 قانون حدنگار و مواد 113، 114 و 123 قانون محاسبات عمومی کشور، صدور اسناد تک برگ در سازمان ثبت اسناد در دستور کار قرار گرفت.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خاطرنشان کرد: تعداد اسناد تقدیمی به اداره های ثبت استان ها، 159 هزار و 563 فقره سند بوده که تعداد کل اسناد تک برگ صادره از محل مبادله شده، 128 هزار و 229 فقره معادل 80.

36 درصد است و با توجه به برنامه ریزی ها تا پایان سال به بقیه تعهدات نیز عمل خواهد شد و اسناد تک برگ و کاداستر صادر می شود.

بابایی افزود: همچنین از محل گواهی بند د ، تاکنون 73 هزار و 50 فقره سند تک برگ صادر شده است و همکاران ما در اقدام جهادی، 201 هزار و 279 سند تک برگ صادر کرده اند.

در این نشست مشترک با حضور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و رییس خزانه داری کل کشور و معاونان و مدیران کل اداره های ثبت اسناد و املاک استان ها، از استان ها و دستگاه های برتر در تبدیل اسناد دفترچه ای و تک بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی سامانه املاک دولتی با همکاری خزانه داری کل کشور

لزوم راه اندازی سامانه املاک دولتی با همکاری خزانه داری کل کشور