مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-30سياسي

دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایه جنگ روانی پنهان مانده است


نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر(عج) گفت: دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در سایه جنگ روانی پنهان مانده است که باید این دستاوردها را نسبت به اهداف، - ایسنا/قزوین نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر(عج) گفت: دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در سایه جنگ روانی پنهان مانده است که باید این دستاوردها را نسبت به اهداف، موانع و امکانات بیان کنیم.

حجت الاسلام علی معبودی در جلسه شورای اداری شهرستان قزوین که ظهر امروز 10 بهمن در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: 17 هزار طلبه روحانی در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند که 4000 شهید به فیض شهادت رسیدند، بر این اساس از هر هفت روحانی یک نفر به شهادت رسیده است.

وی ادامه داد: روحانیت تنها قشری است که بالاترین تعداد شهدا را نسبت به جمعیت خود تقدیم انقلاب کرده است البته تعدادی از روحانیون به اسارت رژیم بعث نیز در آمدند که در رأس آنان شهید سید علی اکبر ابوترابی قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر(عج) تصریح کرد: مقرر شده بود اجلاسیه سراسری روحانیون در 25 بهمن در قزوین و کنگره 4000 شهید روحانی اول اسفند در قم برگزار شود.

در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا این کنگره و اجلاسیه به تعویق افتاده است و منتظر دستور ستاد کرونای استان قزوین هستیم و برگزاری آن منوط به تصمیم ستاد کرونای استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایه جنگ روانی پنهان مانده است

دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایه جنگ روانی پنهان مانده است