مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-30سياسي

سند کاداستر حریم 60 متری سواحل هرمزگان تا پایان 1400 آماده می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: تا پایان سال 1400سند کاداستر حریم 60 متری سواحل استان را آماده کرده و دیگر هیچ گونه واگذاری در این زمینه انجام نخواهد گرفت.

- ، سید محمد نور موسوی با اشاره اینکه هرمزگان به عنوان استان پیش رو در کاداستر اراضی ملی و انفال می باشد، افزود: همچنین 96 درصد اراضی ملی استان هرمزگان کاداستر تهیه شده و تا پایان امسال به 100 درصد می رسد.

وی تاکید کرد: مهم ترین اولویت منابع طبیعی هرمزگان حفاظت و صیانت از اراضی ملی و انفال است که باتوجه به حضور نیروهای یگان حفاظت در عرصه و مشارکت همیاران و مردم بیشترین محافظت وصیانت را از اراضی ملی داریم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان با اشاره به اقدام های آبخیزداری در سال های اخیر در استان اظهارداشت: هشت هزار و 500 سازه آبخیزداری در هرمزگان وجود دارد که در بارندگی های اخیر نقش آفرین بودند.

نورموسوی ادامه داد: استحصال رواناب ها، کنترل سیل، افزایش سطح آب های زیرزمینی و تقویت پوشش گیاهی از جمله کارکردهای مهم آبخیزداری است که در هرمزگان به خوبی نمود یافته است.

وی هرمزگان را استانی پیش رو در آبخیزداری دانست و تصریح کرد: حضور خیران آبخیزداری در غرب هرمزگان و شهرستان بستک با احداث نخستین پارک آبخیز نشان داد که میزان مشارکت های مردمی در استان بسیار بالاست که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند کاداستر حریم 60 متری سواحل هرمزگان تا پایان 1400 آماده می شود

سند کاداستر حریم 60 متری سواحل هرمزگان تا پایان 1400 آماده می شود