مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-30سياسي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز دهم بهمن


ابتلای قطعی 10 نفر از نمایندگان به کرونا، اصلاح طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه انتخابات/ صدور مجوز برای زنان ماهیگیر جزیره هنگام و.

- .

از جمله موضوعات خبری امروز (یکشنبه) دهم بهمن ماه 1400 مجلس است که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی مجلس به ریاست علی نیکزاد برگزار شد و بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب وکار، لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، طرح دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (63) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه انتخابات و حوزه شوراها و شهرداری ها در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

با بیان اینکه تاکنون تست کرونای 10 نفر از نمایندگان مثبت اعلام شده است، اظهار کرد: قرار است امروز از همه نمایندگان تست کرونا گرفته شود.

اگر تعداد نمایندگان مبتلا به کرونا افزایش پیدا کند، تغییر در نحوه برگزاری جلسات صحن ایجاد خواهد شد به نحوی که نمایندگان در سه نقطه تقسیم شده و جلسات صحن مثل ایام سابق شیوع ویروس کرونا تشکیل می شود.

ناطقین مجلس هشدار نماینده تفت و میبد در خصوص ارائه مجوز معدن به افراد خاص *** در جلسه علنی امروز، با اصرار نمایندگان مجلس بر مصوبه قبلی خود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز دهم بهمن

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز دهم بهمن