موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 09:372022-01-30سياسي

دل های مردم شیفته قهرمان واقعی است/ علاقه خاص شهید سلیمانی به چهار شهید


قهرمان ملی و جوانمرد کسی است که دل ها و روح ها شیفته اوست و همه جبهه مقاومت اعم از شیعه و سنی و حتی غیرمسلمان، وی یعنی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غفور کارگری شامگاه گذشته در همایش شهدای روحانی که در سالن ولایت برگزار شد، اظهار کرد: قهرمان ملی و جوانمرد کسی است که دل ها و روح ها شیفته اوست و همه جبهه مقاومت اعم از شیعه و سنی و حتی غیرمسلمان، وی را الگوی خود قرار داده اند.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی به چهار شهید والامقام علاقه خاصی داشت و به آن ها وابسته بود که این شهدا عبارتند از شهید احمد کاظمی، شهید عماد مغنیه، شهید حسن باقری و شهید مهدی باکری.

حسن باقری، بهشتی جنگ بود این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در مورد شهید حسن باقری آن چنان که باید، حق ادا نشده است، تاکید کرد: این شهید والامقام به عبارتی بهشتی جنگ بود و بعد از شهادتش، گرهی در داستان جنگ به وجود آمد.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به وابستگی خاص سردار سلیمانی به شهیدان مهدی باکری و حسن باقری ادامه داد: حاج قاسم دو روز قبل از شهادتش، متنی را در سوریه با این عنوان می نویسد که خدایا مرا پاکیزه بپذیر و این دقیقا همان جمله شهید مهدی باکری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل های مردم شیفته قهرمان واقعی است/ علاقه خاص شهید سلیمانی به چهار شهید

دل های مردم شیفته قهرمان واقعی است/ علاقه خاص شهید سلیمانی به چهار شهید