مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-30بين الملل

تظاهرات در کانادا؛ ترودو مخفی شد


تظاهرات گسترده کامیون داران در اعتراض به سیاست های کرونایی دولت کانادا، موجب شد که نخست ویر به همراه خانواده اش به مکانی نامشخص در «اتاوا» منتقل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های کانادایی گزارش کردند که در پی تظاهرات گسترده کامیون داران کانادایی در اعتراض به دستور اجباری واکسیناسیون رانندگان کامیون، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا به همراه خانواده خود به مکانی نامعلوم منتقل شدند.

شبکه سی بی سی کانادا روز گذشته (شنبه) به وقت محلی گزارش کرد که ترودو و خانواده وی به مکان متفاوتی در اتاوا منتقل شدند و ادامه داد که کامیون هایی با بنرهایی که ترودو و اقدامات بهداشت عمومی کانادا را محکوم می کر،در امتداد خیابان ولینگتون مقابل پارلمان کانادا تجمع کردند.

اوایل روز گذشته به وقت محلی، رسانه های محلی گزارش کردند که هزاران کامیون دار و صدها معترض دیگر در اعتراض به اقدامات دولت کانادا در ارتباط با ویروس کووید-19 در اتاوا تجمع کردند.

کامیون داران از جمعه شب هفته گذشته (هشتم بهمن ماه) از سراسر کانادا خود را به اتاوا رساندند تا در تظاهرات علیه دولت ترودو مشارکت کنند.

با اینحال، روز جمعه هفته گذشته، ترودو اعلام کرد که ایده های غیرعلمی، غیردولتی و ضدجامعه ای کامیون داران نه تنها تهدیدی برای خود آن ها است بلکه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در کانادا؛ ترودو مخفی شد

تظاهرات در کانادا؛ ترودو مخفی شد