مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 08:172022-01-30اقتصادي

شهرداری با جذب سرمایه گذار توانمند، مراکز تفریحی و رفاهی در کرمانشاه ایجاد کند


در شهر کرمانشاه بلحاظ وجود مراکز تفریحی کمبودهای جدی وجود دارد و شهرداری باید هر چه سریع تر با جذب سرمایه گذار توانمند، - ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: در شهر کرمانشاه بلحاظ وجود مراکز تفریحی کمبودهای جدی وجود دارد و شهرداری باید هر چه سریع تر با جذب سرمایه گذار توانمند، مراکز تفریحی و رفاهی مناسبی را راه اندازی کند.

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به اینکه 50 درصد جمعیت استان در شهر کرمانشاه زندگی می کنند، باید روند بهبود کیفی خدمات و زیباسازی شهری به عنوان مطالبه شهروندان مدنظر قرار گیرد.

🔹وی با بیان اینکه معرفی مناسب زیبایی ها و ظرفیت های بی نظیر کرمانشاهِ شهید پرور و قهرمان باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، اظهار داشت: ارائه تصویر نامناسب و بد از کرمانشاه به توسعه آن لطمه زده است.

استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه شهری تاریخی و فرهنگی است و مردمانی قهرمان و مقاوم دارد و باید با همین صفات و خصلت های نیکو به دیگران معرفی شود تا برای حضور کارآفرینان و گردشگران نیز جذاب باشد.

وی بر ضرورت حمایت از کارآفرینان تاکید کرد و گفت: سرمایه گذار برای کمک به حل مشکل بیکاری جوانان این شهر آمده و همه باید او را یاری دهیم و موانع پیش رو را برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری با جذب سرمایه گذار توانمند، مراکز تفریحی و رفاهی در کرمانشاه ایجاد کند

شهرداری با جذب سرمایه گذار توانمند، مراکز تفریحی و رفاهی در کرمانشاه ایجاد کند