مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 21:522022-01-29فرهنگي

رزومه سازی ناگهانی برای پژمان لشگری پور


در حالی چهلمین جشنواره فیلم فجر پژمان لشگری پور را در فهرست هیئت داوران به عنوان تهیه کننده اضافه کرده است که وی تنها سوابقی چون ناظر پروژه در فیلم «چ» و هماهنگی گروه تهیه و تولید در فیلم «قارچ سمی» را در کارنامه دارد.

- نمانامه گزارش داد: در حالی چهلمین جشنواره فیلم فجر پژمان لشگری پور را در فهرست هیئت داوران به عنوان تهیه کننده اضافه کرده است که وی سوابقی چون ناظر پروژه در فیلم چ و هماهنگی گروه تهیه و تولید در فیلم قارچ سمی را در کارنامه دارد.

لشگری پور که این روزها به مرد چند شغله سازمان سینمایی تبدیل شده است و همزمان در سمت هایی چون: مشاور سازمان سینماییعضو شورای پروانه ساختعضو شورای پروانه نمایشداوری جشنواره فیلم فجر گمارده شده که بسیاری از تهیه کنندگان با سابقه سینمای ایران خانه نشین شده اند.

حال این سوال مطرح می شود که آیا در سینمای ایران قحط الرجال رخ داده که سازمان سینمایی به یکباره سمت های مهمی را به پژمان لشگری پور با چنین کارنامه ضعیفی محول کرده و قرار است بر آثار سینماگرانی نظارت کند که همه زندگی و عمر خود را وقف سینما کرده اند؟! روشن است در انتخاب داوران جشنواره فیلم فجر یک ساختار غیر رسمی در حال چینش انتصابات است و این امر ممکن است استقلال چنین جشنواره ای .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزومه سازی ناگهانی برای پژمان لشگری پور

رزومه سازی ناگهانی برای پژمان لشگری پور