مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:222022-01-29سياسي

واکنش نماینده شیراز به انتصاب دولتی برادر جوانش


در حواشی اخیر هم به هیچ وجه حتی سرسوزنی در انتصاب بستگان دخالت نداشتم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی ایجاد شده به دنبال انتصاب برادرش، تاکید کرد: در تکاپو هستم تا بر سر اصول و آرمان های انقلاب بمانم و در محکمات نظام با کسی تعارف نداشته و به آن ها سخت باور دارم.

روح الله نجابت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، در یادداشتی به حواشی ایجاد شده به دنبال انتصاب برادرش به عنوان سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس واکنش نشان داد.

متن این یادداشت به شرح زیر است: رای اعتماد مردم شریف شهرستان های شیراز و زرقان در اسفند 98، فصل جدیدی از حضور در عرصه سیاسی- حاکمیتی را برای بنده رقم زد.

اکنون و در آستانه سال دوم اعتماد مردم برای به دوش کشیدن امانت نمایندگی و با توجه به فراز و نشیب های این دو سال بر خود لازم دیدم نکاتی پیرامون شیوه سیاست ورزی ای که در مجلس در پیش گرفته ام تقدیم نمایم.

‏اقتضای مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه نمایندگی مردمی که اعتماد آنان سرمایه اصلی نظام است، ایجاب می کند که سخت گیری مسئولان نسبت به خود، رفتار ها و اقداماتشان دو چندان باشد چرا که اگر مسئولی آبرو و اعتباری دارد، به اعتبار نظامی است که برای آن بسیار شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نماینده شیراز به انتصاب دولتی برادر جوانش

واکنش نماینده شیراز به انتصاب دولتی برادر جوانش