مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-29حوادث

اجازه نمی دهیم عده ای هنجارشکن امنیت جامعه را برهم بزنند


رییس کل دادگستری کرمانشاه از تلاش دستگاه قضایی و پلیس برای برخورد قاطع و بازدارنده با مجرمان خطرناک و هنجارشکنانی که امنیت جامعه را برهم می زنند، - ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری کرمانشاه از تلاش دستگاه قضایی و پلیس برای برخورد قاطع و بازدارنده با مجرمان خطرناک و هنجارشکنانی که امنیت جامعه را برهم می زنند، خبر داد.

پرویز توسلی زاده در نشستی که به منظور برخورد جدی با مجرمین حرفه ای و جرایم خشن و بویژه تیراندازی های اخیر با حضور مقامات ارشد قضایی و انتظامی استان برگزار شد، بااشاره به نقش امنیت در سلامت روانی جامعه، اظهار کرد: مردم باید بدانند ما به دنبال امنیت روانی و آرامش آنها هستیم و هرگز اجازه نخواهیم داد عده ای هنجارشکن امنیت جامعه را دچار مخاطره کنند.

وی بر ضرورت برخورد قضایی قاطع و سریع با مجرمان خطرناک تأکید کرد و گفت: متأسفانه امروزه بسیاری از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده اند و سرریز این کم کاری ها در دادگستری و پلیس نمایان می شود و این دو نهاد باید با اراده قوی و عزم راسخ وظایف خود را انجام دهند.

رییس کل دادگستری کرمانشاه افزود: امیدواریم به دنبال حضور فوری و سریع پلیس و برخورد قاطع دستگاه قضایی شاهد تکرار این ناهنجاریها در جامعه نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم عده ای هنجارشکن امنیت جامعه را برهم بزنند

اجازه نمی دهیم عده ای هنجارشکن امنیت جامعه را برهم بزنند