مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-29سياسي

حمایت از تولید نیازمند بازنگری در قوانین است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت: قوانین موجود برای شرایط عادی نوشته شده است در حالی که امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و با توجه به این موضوع باید بازنگری در قوانین صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغرجهانگیر در جریان بازدید از دادگستری شهرستان کاشمر بازدید و با کارکنان آن به گفت وگو نشست.

معاون رییس قوه قضاییه در این نشست به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم اشاره کرد و گفت: مسئله پیشگیری بسیار مهم است و باید آن را در زندگی شخصی و سازمانی جدی بگیریم.

جهانگیر ادامه داد: اقداماتی که دادگستری ها انجام می شود ارزشمند است زیرا گره های زندگی مردم را باز می کنند و تأثیر مثبت آن در جامعه خود را نشان می دهد.

وی گفت: تمرکز بر امور باعث ضبط، یادگیری و تکرار می شود لذا از قضات و کارشناسان دادگستری می خواهیم در کار خود تمرکز کنند، آن وقت متوجه می شوند در روز چند بار اقدام پیشگیرانه در محیط کار و در مواجهه با مردم انجام داده اند.

جهانگیر در ادامه افزود: اگر در مطالعه پرونده ها، نکاتی که پیشگیرانه است را احصاء و آن را به دست معاونت برسانید، اقدام بسیار ارزنده ای است زیرا موجب نفع دیگران می شود.

معاون قوه قضاییه درباره پرداختن به مسئله معیشت کارکنان دادگستری ها عنوان کرد: دغدغه ریاست محترم دستگاه قضا این است که مسئولان قوه در استان ‎


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید نیازمند بازنگری در قوانین است

حمایت از تولید نیازمند بازنگری در قوانین است