مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-29فرهنگي

خبرهای وزیر درباره کاغذ و جشنواره فیلم فجر


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: پیش خریدهایی برای کاغذ انجام شده و خبرهای خوبی در راه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مجازی کتاب تهران در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه مجازی فرصتی برای ما پدید آورد تا بحث عدالت فرهنگی و دسترسی همگانی به کتاب را در همه جای کشور به نحوی مساوی تأمین کنیم.

امروز مردان و زنان و کودکان و نوجوانان ما در اقصی نقاط کشور می توانند از ناشران استان های دیگر کتاب بخرند، دوستان در نمایش های گرافیکی که امروز به تصویر کشیدند، یک فرزند ایرانی از چابهار از ناشری در ارومیه کتاب خریده بود، این امکان و اتفاق خوبی است که در استان های محروم که مشکل دسترسی دارند، مشکل شان حل شده است و بیش از دوهزار و خرده ای نفر در روستاهایی که آدرس و پلاکی نداشتند و آدرس شان رنگ در خانه شان است، توانستند محموله های کتابی خود را دریافت کنند.

این موضوع جای تشکر دارد، با تسهیلاتی که پیش بینی کرده ایم این محموله های پستی را داریم به صورت رایگان به دست مخاطبان می رسانیم.

او خاطرنشان کرد: بعد از کرونا این تجریه خوب (نمایشگاه مجازی کتاب) را رها نخواهیم کرد و در کنار کارهای عادی و نمایشگاه های حضوری، این رویداد را گسترش خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای وزیر درباره کاغذ و جشنواره فیلم فجر

خبرهای وزیر درباره کاغذ و جشنواره فیلم فجر