مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-29سياسي

برگزاری دوره «صراط نور» با حضور 300 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ها


جانشین رییس سازمان بسیج دانشجویی از برگزاری دوره توانمندسازی «صراط نور» با حضور 300 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ها از فردا 10 بهمن به مدت 5 روز خبر داد.

- علیرضا کیخا جانشین رییس سازمان بسیج دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری دوره توانمندسازی مسئولین راهیان نوربسیج دانشجویی سراسر کشور تحت عنوان صراط نور گفت: این دوره برای اولین بار در سازمان بسیج دانشجویی با محتوا و روش جدیدی اجرا شود.

مخاطبانی داریم که دو سال است به دلیل شیوع بیماری کرونا موفق به حضور در مناطق جنگی نشده اند و در اردوی راهیان نور حضور پیدا کنند این مشکل در بدنه تشکلی دانشگاه ها و بسیج دانشجویی وجود دارد.

وی افزود: با این رویکرد که راهیان نور باید به مدلی برای پاسخ به سوالات و نیاز های امروز جامعه تبدیل شود که رهبر انقلاب از آن به عنوان فناوری یاد می کند تلاش شده مدلی طراحی شود که در این مدل هم بحث های گفتمانی، معرفتی و مهارتی برای دانشجویان ارائه شود و دوره به صورتی طراحی شود که دانشجو پس از پایان دوره بتواند یک راهیان نور گام دومی را اجرا کند.

کیخاه اضافه کرد: در مباحث مهارتی تلاش شده که شیوه های تبلیغ، جذب و تعامل با دستگاه های مختلفی که مرتبط با راهیان نور هستند بیان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره «صراط نور» با حضور 300 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ها

برگزاری دوره «صراط نور» با حضور 300 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ها