مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-29سياسي

فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس باید به نسل جوان انتقال یابد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس و رشادت و جانفشانی های رزمندگان اسلام در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به نسل جوان جامعه انتقال پیدا کند.

- عزیز جوانپور روز شنبه، نهم بهمن ماه در همایش اساتید علوم و معارف اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: اگر توصیه ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، راهیان نور و یادواره ی شهدا نبود فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت از بین می رفت و نمی توانستیم آن را به نسل جدید منتقل کنیم و همچنین شاهد جریان مقاومت باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: باید به دفاع مقدس ارزش بالایی قائل شویم و این گنج را بزرگ دانسته و جایگاه کار و منزلت خود را در این زمینه بدانیم و از هر فرصتی برای انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید استفاده کنیم.

وی افزود: اساتید و پیشکسوتان در دانشگاه ها توفیق دارند که دفاع مقدس، ارزش ها و آثار آن را به نسل جوان منتقل کرده و نقش ویژه ای در این زمینه ایفا کنند.

جوانپور همچنین بیان کرد: این اقدامات باید تداوم یابد و بر اساس نیازهای امروز جوانان، ارزش های دفاع مقدس منتقل شود چراکه عزت و اقتدار ما در منطقه در سایه ی فرهنگ ایثار و شهادت بوده و خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: امروز هجمه های بسیاری در زمینه ی دفاع مقدس در فضای مجازی وجود دارد، بنابراین مسئولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس باید به نسل جوان انتقال یابد

فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس باید به نسل جوان انتقال یابد