مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-29ورزشي

آماده باش شهرداری قم برای نیمه شعبان و نوروز


کمیته های ده گانه شهرداری مانند سنوات گذشته و با آسیب شناسی مشکلات، از ماه گذشته به صورت مستمر در کنار برگزاری جلسات هماهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکران در گفت و گویی با اشاره به برنامه ریزی های شهرداری از ماه گذشته برای هرچه باشکوه برگزار شدن جشن های نیمه شعبان و تعطیلات نوروز اظهار داشت: کمیته های ده گانه شهرداری مانند سنوات گذشته و با آسیب شناسی مشکلات، از ماه گذشته به صورت مستمر در کنار برگزاری جلسات هماهنگی، در حال برنامه ریزی هستند.

وی با بیان اینکه سامانه 137 شهرداری به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و زائران است، اضافه کرد: امسال علاوه بر آماده سازی 5 بوستان اصلی شهر برای اسکان زائران و گردشگران نوروزی، سوله های ورزشی نیز برای اسکان موقت در صورت شرایط نامساعد جوی در حال آماده سازی است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: نقشه های کاغذی و الکترونیکی تا ابتدای اسفندماه جاری آماده خواهد شد و تورهای قم گردی نیز در صورت دریافت مجوز از ستاد کرونا تا 15 فروردین ماه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم فعال خواهد شد.

به گفته وی، زیباسازی و آماده سازی فضای عمومی شهر، افزایش ضریب ایمنی اماکن حساس، تأمین ارزاق و نیازهای عمومی شهروندان، افزایش ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش شهرداری قم برای نیمه شعبان و نوروز

آماده باش شهرداری قم برای نیمه شعبان و نوروز