مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-29سياسي

اجرای 500 عنوان برنامه رده ویژه دهه فجر درکمیته بسیج و نیروهای مسلح یزد


معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر با بیان این که همزمان با دهه فجر امسال نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در استان افتتاح می شود، گفت: طبق هماهنگی های انجام شده 500 عنوان برنامه رده ویژه دهه فجر در کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس در یزد، سرهنگ علی نوری زاده در نشست خبری ستاد دهه فجر استان با بیان این که برنامه های دهه فجر امسال کمیته بسیج و نیروهای مسلح استان از 12 بهمن ماه امسال با اعزام گروه های جهادی، درمانی، فرهنگی و عمرانی به روستاها آغاز می شود، اظهار کرد: افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، کلنگ زنی طرح آبرسانی به پنج روستای استان و غبارروبی گلزار شهدا از جمله برنامه های در دستور کار است.

وی برگزاری رزمایش کمک مومنانه، اهدا 43 فقره تسیهلات قرض الحسنه به 43 زوج و برگزاری رزمایش کمک مومنانه را از جمله برنامه های در دستور کار دانست و افزود: افتتاح کارگاه قالی بافق، اجرای طرح عمرانی آسفالت معابر روستایی و افتتاحیه جشنواره استانی و جایزه ادبی یوسف، ویژه برنامه آبروی محله در اشکذر همزمان با چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی در استان یزد است.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد سرکشی به خانواده شهدا را یکی دیگر از برنامه های کمیته بسیج و نیروهای مسلح استان عنوان و تصریح کرد: 500 عنوان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 500 عنوان برنامه رده ویژه دهه فجر درکمیته بسیج و نیروهای مسلح یزد

اجرای 500 عنوان برنامه رده ویژه دهه فجر درکمیته بسیج و نیروهای مسلح یزد