مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-29اقتصادي

صید 900 تنی ماهی استخوانی در دریای مازندران


از ابتدای فصل صید ماهی های استخوانی تا پایان دی ماه امسال 901 تن بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد کاهش صید داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز خبرگزاری فارس از بابلسر، حسن اسحاقی امروز درباره وضعیت صید ماهی های استخوانی در دریای مازندران اظهار کرد: از ابتدای فصل صید ماهی های استخوانی تا پایان دی ماه امسال 901 تن بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد کاهش صید داشتیم.

وی با اشاره به افزایش 100 درصدی ارزش اقتصادی این میزان ماهی صید شده، گفت: سرانه صید هر تعاونی پره بالغ بر 18 تن بود که 24 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل شیلات مازندران افزود: از ماهی های صید شده 39 درصد از گونه کفال، 36 درصد از گونه سفید و از گونه کپور بوده است.

این مسؤول در ارتباط با صید ماهی های کیلکا از ابتدای امسال در دریای مازندران تصریح کرد: بالغ بر 10هزار تن صید داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد کاهش داشته و همچنین ارزش اقتصادی این گونه از ماهی ها 14 درصد افزایش داشته است.

وی در ارتباط با سرانه صید هر شناور، یادآور شد: بیش از 40 فروند شناور در دریای مازندران فعال است و 9 درصد کاهش صید را داریم.

اسحاقی با اشاره به افزایش 23درصدی صادرات محصولات خاویار پرورشی، گفت: در ارتباط با صادرات ماهی پرورشی و ماهی های گرم آبی باتوجه به بسته بودن مرز کشور عراق، مرز اصلی و هدف صادرات محصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید 900 تنی ماهی استخوانی در دریای مازندران

صید 900 تنی ماهی استخوانی در دریای مازندران