مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:222022-01-29ورزشي

نفرات برتر مسابقات قهرمانی کراسفیت اصفهان مشخص شدند


مرحله دوم مسابقات کراسفیت قهرمانی استان اصفهان با حضور حدود 70 ورزشکار در 2 بخش برگزار شد و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مرحله دوم مسابقات کراسفیت قهرمانی استان اصفهان با حضور حدود 70 ورزشکار در 2 بخش برگزار شد و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

در بخش آر ایکس حسن قاسمی زاده اول شد، مهدی برونی در رده قرار گرفت، مهران سلیمیان  در جایگاه سوم ایستاد و مهدی نادری چهارم شد.

در بخش اسکیل نیز بهروز رازقین موفق شد قهرمانی را به دست بیاورد، امیر توکلی دوم شد، بهروز اسدی جایگاه سوم را کسب کرد و محمدرضا دهقانی چهارم شد.

برگزاری مسابقات کراسفیت برای آمادگی ورزشکاران رضا صادقی، سرپرست هیأت ورزش های همگانی استان اصفهان در این مورد اظهار داشت: مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و رضایت کامل شرکت کنندگان را در پی داشت؛ برگزاری چنین مسابقاتی سبب می شود، ورزشکاران خود را برای مسابقات کشوری آماده کنند و نتایج مطلوبی کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: هیأت ورزش های همگانی استان اصفهان در نظر دارد با همکاری ارگان های مربوطه و باشگاه ها بتواند برای همه رشته های زیرمجموعه برنامه داشته باشد؛ هرچقدر در ورزش همگانی کار کنیم، می توانیم جامعه سالم از لحاظ جسمانی و روانی داشته باشیم و شور و نشاط را به مردم اصفهان تزریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر مسابقات قهرمانی کراسفیت اصفهان مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات قهرمانی کراسفیت اصفهان مشخص شدند