مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-28دانش

کسب عنوان دانشجوی ممتاز دانشگاه هنگ کنگ توسط دانشجوی دانشگاه صنعتی سهند


سارا خادمی، دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی سهند موفق به کسب عنوان «دانشجوی ممتاز دانشگاه هنگ کنگ» شده و جایزه اسکالرشیپ شایستگی رییس دپارتمان این دانشگاه را نیز دریافت کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سارا خادمی، دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی سهند موفق به کسب عنوان دانشجوی ممتاز دانشگاه هنگ کنگ شده و جایزه اسکالرشیپ شایستگی رییس دپارتمان این دانشگاه را نیز دریافت کرد.

سارا خادمی دانشجوی دکتری رشته ی مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی سهند بوده که عنوان پروژه ی دکتری وی ساخت الکترودهای گرافنی برای تحریک سلول های عصبی شبکیه چشم یا Retina Implant است.

وی به واسطه اقداماتی که در زمینه ی ساخت الکترود گرافنی انجام داده و همکاری های متعددی که در پروژه های تحقیق و توسعه در کشور چین داشت از جمله همکاری در طراحی و ساخت الکترود پالتینی و مسئولیت طراحی، ساخت و بهینه سازی الکترود برای تحریک سلول های عصبی رتینا در دانشگاه هنگ کنگ، موفق به دریافت جایزه رییس دپارتمان تحت عنوان جایزه و اسکالرشیپ شایستگی رییس دپارتمان شد که هر ساله فقط به تعداد معدودی از دانشجویان تعلق می گیرد.

همچنین موفق به کسب عنوان دانشجوی برجسته و ممتاز در این دانشگاه شد که این جایزه نیز هر ساله فقط به یک دانشجو در هر دانشکده تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب عنوان دانشجوی ممتاز دانشگاه هنگ کنگ توسط دانشجوی دانشگاه صنعتی سهند

کسب عنوان دانشجوی ممتاز دانشگاه هنگ کنگ توسط دانشجوی دانشگاه صنعتی سهند