مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:522022-01-27بين الملل

دمشق: توسعه زرادخانه هسته ای اسراییل، عامل اصلی تهدید امنیت و ثبات در منطقه است


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تأکید کرد که جامعه بین الملل در اجرای تعهدات خود درباره ایجاد منطقه عاری از سلاحهای هسته ای و کشتار جمعی شکست خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسام الدین آلا نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفت که ادامه توسعه زرادخانه های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی از جمله زرادخانه هسته ای عامل اصلی تهدید امنیت و ثبات در منطقه است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا ) به نقل از آلا گزارش داد، این مسئله نشان می دهد که جامعه بین الملل در اجرای تعهدات خود درباره ایجاد منطقه عاری از سلاحهای هسته ای و کشتار جمعی در خاورمیانه و برداشتن گام های عملی جدی برای تضمین انضمام رژیم صهیونیستی به معاهده منع گسترش تسلیحات هسته ای شکست خورده است و این انضمام باید بدون قید و شرط باشد.

وی با بیان اینکه منطقه باید عاری از سلاح هسته ای و سلاح کشتار جمعی باشد، تأکید کرد، مقابله با خطرات مشترک جهانی، نیازمند همبستگی و همکاری بین المللی است.

این مسئول سوری خاطر نشان کرد، مذاکره بر سر یک سند قانونی الزام آور که به کشورهای فاقد سلاح هسته ای تضمینهای امنیتی موثر، جهانی، بدون قید و شرط و بدون تبعیض بدهد، یک موضوع فوری است، مشروط به به اینکه تسلیحات هسته ای کاملا نابود شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: توسعه زرادخانه هسته ای اسراییل، عامل اصلی تهدید امنیت و ثبات در منطقه است

دمشق: توسعه زرادخانه هسته ای اسراییل، عامل اصلی تهدید امنیت و ثبات در منطقه است