مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-27ورزشي

در خوزستان توجهی به پیشکسوتان ورزشی نمی شود


مدیر عامل کانون پیشکسوتان و دوستداران ورزش خوزستان گفت: پیشکسوتان ورزشی سرمایه ها و گنجینه های ارزشمندی هستند که وجودشان برای ورزش خوزستان برکت است اما توجهی به پیشکسوتان ورزشی در استان نمی شود.

- رضا مصطفایی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: پیشکسوتان راهگشای عرصه ورزش در خوزستان هستند اما در این استان هیچ توجهی به این قشر نمی شود.

وی با بیان این که استفاده از تجربه پیشکسوتان نقش موثری در توسعه ورزش دارد، گفت: همچنین نباید به ورزشکاران نگاه مقطعی شود و هر زمان که برای کشور مدال قهرمانی کسب کردند به چشم بیایند و بعد از مدتی فراموش شوند.

مدیر عامل کانون پیشکسوتان و دوستداران ورزش خوزستان عنوان کرد: پیشکسوتان از جامعه ورزشی توقعی جز احترام ندارند که آن هم به خوبی رعایت نمی شود.

پیشکسوتان جنوب از هیچ گونه امکانات ورزشی بهره مند نیستند و همین موجب نارضایتی و دلخوری ما شده است که نتوانستیم به خوبی از حق این نسل دفاع کنیم.

وی بیان کرد: ارائه و انتقال تجریبات به نسل جوان و نوجوان در عرصه ورزشی راهکاری موثر در رشد و پیشرفت آن ها تلقی می شود و پیشکسوتان بهترین افرادی هستند که می توانند این زمینه را فراهم کنند، بنابراین به آن ها باید توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خوزستان توجهی به پیشکسوتان ورزشی نمی شود

در خوزستان توجهی به پیشکسوتان ورزشی نمی شود