مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-27دانش

تغییرات در دانشگاه بناب کلید خورد/ پیری رفت، عباسیان آمد


تغییرات در ریاست دانشگاه بناب کلید خورد و پیری ریاست این دانشگاه را به مجتبی عباسیان سپرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی فرماندار شهرستان بناب امروز در آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه بناب که با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، جمعی از مسئولان و جامعه دانشگاهی برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رییس قبلی دانشگاه اظهار کرد: تغییر و تحول در تمامی ساختارهای مدیریتی یک اصل اساسی در راستای ارتقای کیفیت مجموعه ها و استفاده از ظرفیت تمام نخبگان به منظور تزریق فکری نو به سازمان و مجموعه ها است.

وی با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت الهی بوده و حاصل و ثمره خون شهداست؛ افزود: مردم بناب مردمی سخت کوش و قدرشناس هستند و این مردم قدر مسئولینی را که خدمت می کنند، به خوبی می دانند.

فرماندار بناب سپس با تأکید بر اینکه بناب قطب تولید فولاد و خشکبار در شمال غرب کشور است؛ تصریح کرد: بناب یکی از قطب های تولید و صادرات در کشور بوده و قطعاً با ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنعت و کشاورزی شاهد افزایش میزان تولید و صادرات از این شهرستان خواهیم بود.

فتحی در ادامه از رییس جدید دانشگاه بناب خواست با توجه به شناختی که از ظرفیت های شهرستان و دانشگاه دارند، در راستای ارتقای علمی دانشگاه، ارتباط مؤثر با د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات در دانشگاه بناب کلید خورد/ پیری رفت، عباسیان آمد

تغییرات در دانشگاه بناب کلید خورد/ پیری رفت، عباسیان آمد