مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-27سياسي

شهیدی که همیشه ذکر خدا بر لبانش جاری بود


شهید احمد رضایی فردی خوش برخورد، متواضع، مهربان، جدی و وقت شناس بود که به نماز شب و نماز اول وقت اهمیت ویژه ای می داد، ذکر خدا، مرتب بر لبان وی جاری بود و از مصداق کسانی بود که هرگاه به سیمایشان نظر می کردی، - انسان را به یاد خدا می انداختند.

شهید احمد رضایی، از شهدای استان لرستان سوم مردادماه 1342 در شهرستان ازنا متولد شد، دوران کودکی خود را در روستای فین، از توابع شهرستان ازنا در خانواده ای مذهبی و ساده گذراند و دوران ابتدایی خود را در دبستان محمودیه از توابع شهرستان زرین شهر اصفهان پشت سر گذاشت.

در دوره راهنمایی علاوه بر تحصیل، در حد توان کار می کرد و به خانواده نیز کمک اقتصادی می رساند، دوستان همکلاسی اش در دوران تحصیل از او به عنوان یک دانش آموز با اخلاق و نیکو یاد کرده اند.

وی دوره دبیرستان خود را در دبیرستان ابن سینای شهرستان زرین شهر گذراند، همکلاسی های وی در این دوران از مهربانی های او گفته اند که خوش برخورد و مهربان و بسیار جدی و وقت شناس بود.

این شهید والامقام به نماز شب و نماز اول وقت اهمیت ویژه ای می داد و از ویژگی های اخلاقی او می توان به تواضع زیاد و خوش برخوردی، اشاره کرد و همواره در مراسم مذهبی حضور داشت.

در سال 1360 به منطقه کردستان اعزام شده و در جبهه مسئولیت بی سیم چی گُردان را بر عهده داشت و در طول هشت سال دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی که همیشه ذکر خدا بر لبانش جاری بود

شهیدی که همیشه ذکر خدا بر لبانش جاری بود