مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-27حوادث

دستگیری عامل فروش داروی غیرمجاز در اردبیل


رییس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی و دستگیری شخصی که با ایجاد صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش داروی قاچاق می کرد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از رییس پلیس فتا استان اردبیل، علی قهرمان طالع اظهار کرد: افسران رصد این پلیس در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با چندین صفحه اینستاگرامی روبرو شدند که صاحب یا صاحبان آن با درج تصاویر انواع داروهای چاقی، افزایش قد و لاغری غیرمجاز اقدام به تبلیغ و فروش آن ها می کردند.

وی افزود: به دلیل حساسیت در امر سلامتی هموطنان، بلافاصله پرونده تشکیل و در دستورکار پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس فتا استان اردبیل بیان کرد: کارآگاهان پرونده با جمع آوری مستندات اولیه و انجام اقدامات فنی و پلیسی صاحب صفحات را در شهرستان اردبیل شناسایی و طی یک عملیات غافل گیرانه متهم به همراه اجناس غیرمجاز دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

  قهرمان طالع تصریح کرد: طی بازرسی و تفتیش صورت گرفته توسط مامورین تعداد 64 بسته دارویی شامل سه هزار و 580 عدد قرص و 300 گرم پودر دارویی قاچاق جمع آوری و تحویل معاونت غذا دارو گردید.

این مقام انتظامی گفت: هموطنان عزیز توجه داشته باشند که برای تهیه هرگونه قرص، صرفا با نسخ دارویی و از داروخانه های مجاز اقدام نموده و به هیچ وجه به تبلیغات فریبنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل فروش داروی غیرمجاز در اردبیل

دستگیری عامل فروش داروی غیرمجاز در اردبیل