مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-27اقتصادي

افتتاح 12 پروژه گردشگری طی ایام دهه فجر در کرمان


مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان از افتتاح 12 پروژه گردشگری این استان در ایام دهه فجر 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، فریدون فعالی اظهار داشت: 12 پروژه گردشگری با حجم سرمایه گذاری 267 میلیارد و 750 میلیون تومان در ایام دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری می رسد که با بهره برداری از این طرح ها تعداد 177 اتاق و 441  تخت به ظرفیت اقامتی استان کرمان افزوده و برای 124 نفر شغل ایجاد می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه در ایام دهه مبارک فجر هشت طرح در شهرستان کرمان و چهار طرح در سایر شهرستان های استان افتتاح می شود، بیان کرد: این طرح ها شامل سه هتل، یک هتل آپارتمان، سه دفتر خدمات مسافرتی، دو خانه مسافر، دو مجتمع گردشگری و یک اقامتگاه بوم گردی می شود.

فعالی ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان به عنوان بخش دولتی آمادگی لازم برای همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری کرمان را دارد و از سرمایه گذاران علاقمند دعوت به عمل می آورد.

وی خاطرنشان کرد: همایش ملی قنات با عنوان میراث ماندگار ایرانیان نیز به مناسبت این ایام از تاریخ 16 الی 18 بهمن ماه جاری در شهر کرمان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 12 پروژه گردشگری طی ایام دهه فجر در کرمان

افتتاح 12 پروژه گردشگری طی ایام دهه فجر در کرمان