مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 08:422022-01-27ورزشي

هشتمین جشنواره بازی های زمستانی خلخال برگزار می شود


سرپرست فرمانداری شهرستان خلخال از برگزاری هشتمین جشنواره بازی ها و ورزش های زمستانی با هدف نشاط اجتماعی و استفاده از ظرفیت های زمستانی منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان اردبیل، سیدجواد یحی زاده صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر و برگزاری جشنواره های خلخال اظهار کرد: هشتمین جشنواره بازی ها و ورزش های زمستانی با هدف نشاط اجتماعی و استفاده از ظرفیت های زمستانی منطقه روز جمعه 15 بهمن ماه در منطقه طهرستان در 11 کیلومتری راه ارتباطی خلخال - شاهرود برگزار می شود.

وی افزود: علاوه بر اجرای برنامه هایی همچون مسابقات اسکی روی برف، ساخت آدم برفی، تندیس های برفی و یخی، کوهپیمایی، تیراندازی به اهداف پروازی، اجرای حرکات نمایشی اسب و اجرای موسیقی محلی، برنامه های جدیدی از جمله مسابقات تیر و کمان روی برف، بازی های بومی و محلی، پخت غذاهای محلی و چند برنامه دیگر اجرا خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان خلخال گفت: با توجه به اجرای جشنواره ورزش های زمستانی این شهرستان به صورت استانی و حضور میهمانانی از مناطق مختلف استان اردبیل، انتظار از مسؤولان، اجرای شایسته برنامه های پیش بینی شده و فراهم کردن زمینه حضور علاقه مندان در این برنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین جشنواره بازی های زمستانی خلخال برگزار می شود

هشتمین جشنواره بازی های زمستانی خلخال برگزار می شود