مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-26بين الملل

هزینه 30 هزار دلاری و 40 کیلویی پامپئو برای انتخابات 2024؟!


کمیته اقدام سیاسی وزیر امور خارجه سابق آمریکا از ماه مارس تا ماه ژوییه، 30 هزار دلار برای آموزش رسانه ای مایک پومپئو هزینه کرد.

- مایک پومپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا، قبل و بعد از لاغری کمیته اقدام سیاسی وزیر امور خارجه سابق آمریکا از ماه مارس تا ماه ژوییه، 30 هزار دلار برای آموزش رسانه ای مایک پومپئو هزینه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آکسیوس درباره این هزینه اطلاع رسانی کرده و نوشت، این بزرگترین هزینه کرد کمیته اقدام سیاسی موسوم به پی ای سی خارج از چهارچوب پرداخت حقوق بوده است.

مایک پامپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا در آن زمان قصد داشت در تلویزیون بهتر به نظر برسد و حدود 40 کیلوگرم از وزن خود را نیز کاسته بود.

او همچنین در حال توسعه شهرتی به عنوان یک سخنگوی محافظه کار بود و شایعاتی مبنی بر نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری 2024 به گوش می رسید.

در ماه اکتبر، آکسیوس گزارش داد که دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا گزینه های احتمالی نامزدی انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور را تحت نظر دارد؛ اشخاصی از جمله پامپئو، مایک پنس (معاون رییس جمهوری آمریکا) و ران دوسانتیس (فرماندار فلوریدا).

با این حال، تاکنون پامپئو نامزدی خود در انتخابات 2024 را اعلام نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 30 هزار دلاری و 40 کیلویی پامپئو برای انتخابات 2024؟!

هزینه 30 هزار دلاری و 40 کیلویی پامپئو برای انتخابات 2024؟!