مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-26اقتصادي

کسب رتبه سوم ایلام در زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی در کشور


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از کسب رتبه سوم این نهاد در زمینه اشتغال زایی برای نیازمندان استان در بین 31 استان کشور خبر داد.

- ، رضا طاهری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در ارزیابی عملکرد حوزه اشتغال و کارآفرینی ادارات کل کمیته امداد کشور در بین 31 استان در 9 ماهه امسال کمیته امداد استان ایلام در 20 شاخص ارزیابی شده توانسته است رتبه سوم را به دست آورد.

وی افزود: شاخص های ارزیابی شده در زمینه های اجرای طرح های اشتغال، راهبری و هدایت شغلی، مشاغل دانش بنیان، مشاغل خانگی کوچک، پایدارسازی طرح ها، آموزش شغلی، ایجاد مراکز نیکوکاری کارآفرینی و موارد دیگر بوده که امداد استان ایلام در همه این شاخص ها جایگاه برتر کشور را داشته است.

مدیرکل امداد استان ایلام با بیان اینکه کمیته امداد استان علاوه بر جایگاه برتری که در زمینه اشتغال زایی در کشور دارد در بین دستگاه های اجرایی استان نیز همواره از دستگاه های برگزیده است، گفت: این نهاد در ارزیابی عملکرد 6 ماهه نخست امسال نیز توانست در سطح کشور رتبه نخست را در بین دیگر استان ها به دست آورد.

طاهری با عنوان اینکه کمیته امداد استان امسال در حوزه اشتغال ایجاد بیش از 6 هزار و 200 فرصت شغلی را هدف گذاری کرده است تصریح کرد: تا کنون بیش از 85 درصد این شغل ها ایجاد و محقق شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه سوم ایلام در زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی در کشور

کسب رتبه سوم ایلام در زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی در کشور