مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-26سياسي

مردم مراقب سوء استفاده کنندگان در خریدهای مجازی باشند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل با اشاره به وجود پرونده های متعدد حقوقی و کیفری در محاکم در ارتباط با خریدهای اینترنتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی ظهر امروز با اشاره به وجود پرونده های متعدد حقوقی و کیفری در محاکم در ارتباط با خریدهای اینترنتی اظهار کرد: همه روزه شاهد متضرر شدن افراد در پی استفاده از فضای مجازی برای خریدهای اینترنتی از فروشگاه های مختلف و همچنین در ارتباط افراد سودجو و کلاهبرداربا پوشش بازار یاب و فروشنده هستیم.

وی افزود: ماه های آخر سال و خریدهای سال نو به ویژه در شرایط کرونایی موجود که احتمال انتخاب شیوه خرید غیرحضوری برای شهروندان بیش از پیش وجود دارد، فرصت مهمی برای افزایش اطلاع رسانی ها در این خصوص است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل با تاکید بر هوشیاری شهروندان و نیز اطلاع رسانی های مناسب در این خصوص، بیان کرد: مردم باید به نماد الکترونیکی کسب وکارهای اینترنتی که از طریق سازمان توسعه تجارت الکترونیکی به سایت های فروشنده اعطا می گردد، دقت نمایند.

وی به مقوله مهم پرداخت هزینه خریدهای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: خریداران حتما باید از اصالت سایت پرداخت هزینه اطمینان حاصل کنند تا گرفتار صفحات جعلی و ساختگی کلاهبرداران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مراقب سوء استفاده کنندگان در خریدهای مجازی باشند

مردم مراقب سوء استفاده کنندگان در خریدهای مجازی باشند