مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-26اقتصادي

ارسال و توزیع بیش از 63000 تن شکر تنظیم بازار در داخل و خارج خراسان شمالی


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی از ارسال و توزیع بیش از 63000 تن شکر تصفیه شده برای تنظیم بازار به داخل و خارج استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی از ارسال و توزیع بیش از 63000 تن شکر تصفیه شده برای تنظیم بازار به داخل و خارج استان خبر داد.

سید جلال موسوی در گفت و گو با ایسنا، گفت: با توجه به واردات شکر خام از سایر کشورها توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در جهت تولید و تامین مایحتاج کالای استراتژیک شکر در راستای تنظیم بازار کشور و همچنین ایجاد اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم، قرارداد تبدیل 82000 تن شکر خام به شکر سفید و ذخیره سازی آن با کارخانه قند شیروان طی چندین مرحله به سرانجام رسیده است.

وی افزود: در راستای اعلام نیاز استان های دیگر به شکر سفید، از مقدار شکر مذکور، مقدار 60700 تن از آن به استان های گیلان، گلستان، مازندران، البرز، قم، مرکزی، اردبیل، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و شرقی، خراسان رضوی ارسال شده و میزان 2300 تن شکر سفید نیز در داخل استان از طریق اعلام سازمان صمت و کارگروه تنظیم بازار استان در بین صنوف و خانوار در فروشگاه های زنجیره ای و کارکنان دولت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال و توزیع بیش از 63000 تن شکر تنظیم بازار در داخل و خارج خراسان شمالی

ارسال و توزیع بیش از 63000 تن شکر تنظیم بازار در داخل و خارج خراسان شمالی