مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-26سياسي

رویداد مردمی، تئاتر بچه های مسجد در قزوین برگزار می شود


معاون فرهنگی حوزه هنری استان قزوین گفت: تئاتر بچه های مسجد یک رویداد مردمی است که هدف اصلی آن حضور در مجامع دارای مخاطب عام است که کمتر تئاتر می بینند، - این رویداد در 10 مسجد شهر قزوین برگزار می شود.

حمیدرضا ملازینل در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: رویداد استانی تئاتر بچه های مسجد از سوم تا 12 بهمن ماه در 10 مسجد شهر قزوین به صورت گردشی برگزار می شود؛ در این رویداد سه گروه نمایشی روبه، کفش و روزی که بهشتی شدم برای نمازگزاران و مخاطبان مساجد اجرا خواهند داشت.

وی افزود: نمایش در مساجد کریم اهل بیت (ع)، مسجد امام خمینی (ره)، مسجد صاحب الزمان (عج)، مسجد امام حسن (ع)، مسجد المهدی، مسجد محمد رسول الله (ص)، مسجد موسی ابن جعفر (ع)، مسجد مسلم ابن عقیل (ع)، حسینیه امام علی (ع) و کانون فرهنگی تربیتی رشد اجرا می شود؛ این مساجد طوری انتخاب شده اند که جمعیت شهر قزوین را پوشش دهند.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان قزوین اظهار کرد: نمایش کفش به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی علی سلیمانی، روزی که بهشتی شدم به نویسندگی ندا ثابتی و کارگردانی فائزه کاظم پور و با اجرای بانوان و نمایش روبه به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی محمد یغمایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد مردمی، تئاتر بچه های مسجد در قزوین برگزار می شود

رویداد مردمی، تئاتر بچه های مسجد در قزوین برگزار می شود