مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-26ورزشي

محرومیت بازیکن تیم تهرانی به دلیل بدرفتاری


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چند بازی لیگ یکی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و ویستا توربین تهران که در تاریخ 19 دی برگزار شد، تیم ویستا توربین به دلیل سو رفتار ناشی از 5 اخطار به پرداخت یکصد میلیون ریال محکوم شد.

ضمن اینکه هادی خیری بازیکن این تیم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت و پرداخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم مس شهر بابک و رایکا بابل که در تاریخ 22 دیماه برگزار شد، سجاد هاشمی مربی تیم مس شهربابک به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن مقابل یک جلسه محروم و به پرداخت جریمه نقدی پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم خیبر خرم آباد و ماشین سازی تبریز که در تاریخ 11 دی ماه برگزار شد، تیم ماشین سازی به دلیل سو رفتار ناشی از دریافت 6 اخطار به پرداخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

ضمن اینکه محمدرضا فرامرزی تدارکات تیم ماشین سازی تبریز به دلیل بدفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت و پرداخت سی میلین ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار دو تیم رایکا بابل و خیبر خرم آباد که در تاریخ 17 دی برگزار شد، تیم رایکا بابل به دلیل سو رفتار ناشی از 5 اخطار به پرداخت یکصد میلیون ریال محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت بازیکن تیم تهرانی به دلیل بدرفتاری

محرومیت بازیکن تیم تهرانی به دلیل بدرفتاری