مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-26سياسي

سعیدی: مافیای صنعت خودرو را محدود کنید


نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم نسبت به «اعتماد بی حدوحصر» به روسیه و چین هشدار داد و از قوه مجریه خواست تا مجلس را از مفاد مفاد تفاهم نامه 25 ساله با چین مطلع کند.

- نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم نسبت به اعتماد بی حدوحصر به روسیه و چین هشدار داد و از قوه مجریه خواست تا مجلس را از مفاد مفاد تفاهم نامه 25 ساله با چین مطلع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معین الدین سعیدی در نطق میان دستور ضمن تشکر از اقداماتی که برای سیل اخیر چابهار انجام شد، گفت: اگر روی مسیر رودخانه باهوکلات بندهای تأخیری داشتیم، شاهد هدررفت میلیاردها متر مکعب آب نبودیم.

نگاه به شرق نباید آمیخته به اعتماد بی حدوحصر باشد نمایندگان مجلس را از مفاد تفاهم نامه 25 ساله با چین مطلع کنید نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم در مورد دیپلماسی دولت سیزدهم گفت: در شرایطی که استکبار غرب به سرکردگی آمریکای جهان خوار دشمنی با ملت ایران را به حد نهایت رسانده، سیاست دولت در توسعه روابط با همسایگان و نگاه به شرق اصولی و به جاست اما هشدار می دهم که نگاه به شرق نباید آمیخته به اعتماد بی حدوحصر به چین و روسیه باشد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با استناد به اصل 77 قانون اساسی نمایندگان به ضرورت مطلع شدن نمایندگان از مفاد تفاهم نامه 25 ساله با چین اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعیدی: مافیای صنعت خودرو را محدود کنید

سعیدی: مافیای صنعت خودرو را محدود کنید