مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-26حوادث

گمرک بازرگان: قاچاقچیان، کارکنان گمرک را سنگ باران می کنند/ جان رانندگان در خطر است


پدیده جاسازی مواد غیرمجاز امروز در برخی از گمرکات کشور در حال رواج است که ریشه آن به عوامل متعددی از جمله صف طولانی خروجی کامیون ها و نبود زیرساخت های استاندارد در محوطه ها و اماکن گمرکی برمی گردد.

- پدیده جاسازی مواد غیرمجاز امروز در برخی از گمرکات کشور در حال رواج است که ریشه آن به عوامل متعددی از جمله صف طولانی خروجی کامیون ها و نبود زیرساخت های استاندارد در محوطه ها و اماکن گمرکی برمی گردد.

مدیرکل گمرک بازرگان درباره نحوه همکاری دلالان در سمت ایران و کشور ترکیه توضیح داد: دلالان در گمرک بازرگان پس از اینکه موادی را جاسازی کردند از پلاک آن کامیون عکس می گیرند و وقتی که آن کامیون از مرز ایران عبور کرد و در ترکیه هم مواد جاساز کشف نشد، پس از خروج از گمرک ترکیه، دلالان طرف ترک کامیون را شناسایی می کنند و در نهایت کامیون مورد نظر را متوقف و مواد جاسازی شده را برمی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، هیچ آمار دقیق و مطمئنی از تعداد رانندگان ترانزیت ایرانی زندانی یا درگیر پرونده های قضایی در کشورهای خارجی (به ویژه کشورهای همسایه) به دلیل حمل مواد مخدر یا هر موادغیرمجازی وجود ندارد.

اما مهم تر از نجات هموطنانمان از پروسه قضایی و احکام سختگیرانه کشورهای خارجی -در برابر رانندگان ایرانی- نجات آنها از دام دلالانی است که مواد مخدر در کامیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک بازرگان: قاچاقچیان، کارکنان گمرک را سنگ باران می کنند/ جان رانندگان در خطر است

گمرک بازرگان: قاچاقچیان، کارکنان گمرک را سنگ باران می کنند/ جان رانندگان در خطر است