مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:272022-01-26سياسي

163 هزار متر بنای حوزوی در استان بوشهر ساخته شده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: 163 هزار متر بناهای حوزوی در استان ساخته شده و این امکانات اکنون در حال استفاده است.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: 163 هزار متر بناهای حوزوی در استان ساخته شده و این امکانات اکنون در حال استفاده است.

آیت الله صفایی بوشهری در آیین اختتامیه ششمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) بوشهر اظهار کرد: راه حیات و استمرار حیات علمی یک عالم، پژوهش است؛ پژوهش می تواند گزاره علمی را به گزاره دیگری تبدیل کند از این رو علم تولید می شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه پژوهش در هر فضایی که صورت می گیرد نشان از حیات است، تصریح کرد: علم جغرافیای وسیعی است که همه کس می تواند در آن حضور داشته باشد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تحقیق و پژوهش با یگدیگر تفاوت دارند گفت: پژوهش سبب تولید علم جدید می شود و به خانواده علم می افزاید در حالیکه تحقیق تثبیت کننده علم است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه پژوهش مایه بالندگی، رشد، تولید، تکمیل و اضافه کردن گزاره ها به خانواده علم است، عنوان کرد: پژوهش یک نظام هدفمند تولید علم پیرامون یک مساله است، بدین معنا که به تولید علم می انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

163 هزار متر بنای حوزوی در استان بوشهر ساخته شده است

163 هزار متر بنای حوزوی در استان بوشهر ساخته شده است