مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-26سياسي

مجله گفتمان پیشرفت با محوریت «نسبت علوم انسانی و پیشرفت» منتشر شد


چهارمین شماره فصلنامه گفتمان پیشرفت با تصویری از مسعود درخشان بر روی جلد با محوریت تناسب «علوم انسانی» و «پیشرفت» در 224 صفحه منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجله گفتمان پیشرفت شماره چهارم خود را به گفت و گو با مسعود درخشان، استاد اقتصاد اختصاص داده است و در این گفت و گو در فصل گفتمان تلاش دارد تا مسیر دو طرفه و اثرگذاری متقابل دو مقوله پیشرفت و علوم انسانی را واکاوی کند.

در دیگر بخش های این فصل از مجله نیز مطالبی از قاسم پورحسن، عباسعلی رهبر و محمدحسین رجبی دوانی پیرامون فلسفه علم، فقه سیاسی و تاریخ تمدن منتشر شده است که حاوی نکات جالب توجهی است.

واکاوی عملکرد 70 ساله ارگانی به نام سازمان بودجه در بخش نقد این شماره نگاهی به عملکرد سازمان برنامه و بودجه طی 70 سال گذشته شده است.

این مطالب بستری است برای طرح نظرات موافقان و مخالفان وجود سازمان برنامه و بودجه در اداره کشور.

در این بخش شاهد مصاحبه با عباسعلی ابونوری به عنوان موافق وجود سازمان برنامه و لطف الله فروزنده به عنوان مخالف عرض اندام سازمان برنامه و بودجه در سیاست های مالی و اجرایی کشور هستیم.

اما شاید یکی از جالب توجه ترین و خواندنی ترین بخش های شماره جدید گفتمان پیشرفت گفت و گوی مفصل با دکتر علی سهیلی معاون وقت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که ناگفته های عج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله گفتمان پیشرفت با محوریت «نسبت علوم انسانی و پیشرفت» منتشر شد

مجله گفتمان پیشرفت با محوریت «نسبت علوم انسانی و پیشرفت» منتشر شد