مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-26اقتصادي

افتتاح 121 پروژه توزیع برق سیستان و بلوچستان در ایام دهه فجر


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: 121 پروژه توسعه، بهینه سازی، اصلاح، روشنایی و برقرسانی با اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در استان افتتاح می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: 121 پروژه توسعه، بهینه سازی، اصلاح، روشنایی و برقرسانی با اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در استان افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- خلیل عوض زاده بیان کرد: 77 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 367 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 212 دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم عملیاتی شبکه های قابل افتتاح است.

وی ادامه داد: 25 هزار و 562 خانوار با افتتاح این پروژه ها از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره مند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به افتتاح سه پروژه برق رسانی در روستاهای موتور بایگان شهرستان سراوان، خوشاب مک سوخته شهرستان گلشن و حیدر حوت شهرستان فنوج اشاره کرد و اظهار داشت: شبکه برق رسانی این روستاها با بهره مندی 151 خانوار و با اعتبار 30 میلیارد ریال افتتاح می شود.

وی در ادامه به پروژه های کلنگ زنی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود:51 پروژه کلنگ زنی با اعتبار 600 میلیارد ریال در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 121 پروژه توزیع برق سیستان و بلوچستان در ایام دهه فجر

افتتاح 121 پروژه توزیع برق سیستان و بلوچستان در ایام دهه فجر