مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 01:022022-01-25سياسي

پزشکان می گفتند «ایلیا» برای شما بچه نمی شود!/ بیماران «آکندروپلازی» را دریابید


کوتاه قامتان آن طیف از جامعه ای هستند که این روزها به دلیل نبود داروی خاص، دردهای آن دوچندان می شود، از یک سو نبود قانون مشخص از سوی مجلس و از سویی دیگر هزینه های بالای درمان و عدم حمایت کافی سازمان هایی مانند تأمین اجتماعی درد این جامعه را دو چندان کرده است.

- ما در حوزه سلامت، اقتصاد، اشتغال، مسکن و ازدواج مشکلات فراوانی داریم، شاید این ها را می گویم عده ای بگویند ما هم این مشکل را داریم اما می خواهم بگویم افراد سالم را به راحتی استخدام می کنند اما اعتماد به کوتاه قامتان حتی با دارا بودن عالی ترین سطوح تحصیلات بسیار دشوار است.

مجلس به مشکلات کوتاه قامتان ورود کند/ وجود 20 هزار کوتاه قامت در کشور وقتی جامعه کوتاه قامتان شکل گرفت برخی از آن ها با یکدیگر ازدواج کردند، به این ترتیب آن ها علاوه بر مشکلات سلامت،برای ازدواج، بارداری و .

با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند.

در حقیقت مشکلات کوتاه قامتان چندین برابر مشکلات آدم های عادی است و این همت چندین برابری برای حل مشکلات آن ها را می طلبد.

امروز ما نیاز داریم مطالبات خود را از طریق رسانه ها مطرح کنیم و به دنبال آن نیز مجلس شورای اسلامی  به  مشکلات کوتاه قامتان ورود کند، ما جمعیت بسیار کمی نیستیم، آمار جامعه کوتاه قامتان به صورت رسمی1000 نفر است اما ما برآورد می کنیم 20 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان می گفتند «ایلیا» برای شما بچه نمی شود!/ بیماران «آکندروپلازی» را دریابید

پزشکان می گفتند «ایلیا» برای شما بچه نمی شود!/ بیماران «آکندروپلازی» را دریابید