مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 23:122022-01-25ورزشي

جدال نمایندگان والیبال ارومیه در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال


در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های آذرباتری و شهرداری ارومیه به ترتیب میهمان راهیاب ملل مریوان و مس رفسنجان خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، هفته بیست و یکم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها فردا (چهارشنبه 6 بهمن ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجان و مریوان پیگیری خواهد شد.

تیم شهرداری ارومیه که با 13 برد هم اکنون به همراه پیکان تهران در کورس تیم های 37 امتیازی جدول است این هفته به مصاف مس رفسنجانی می رود که با 10 برد و اندوختن 27 امتیاز در رتبه هشتم است و تمام تلاش  خود را برای رسیدن به پلی آف به کار خواهد گرفت.

به طور یقین شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری به دنبال کسب چهاردهمین پیروزی و تثبیت رتبه دومی خود هستند و از طرف دیگر نیز مس که رقابت نزدیکی با راه یاب ملل مریوان و فولاد سیرجان برای بهبود وضعیت خود در اندیشه برد مقابل نماینده ارومیه است.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که چند هفته ای است با ناکامی مسابقات لیگ برتر را ادامه می دهد هفته گذشته در دیداری پنج سته و ماراتنی سخت و نفس گیر مقابل آذرباتری جوان و کم تجربه شکست خورد و این بار برای جبران به میدان می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال نمایندگان والیبال ارومیه در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال

جدال نمایندگان والیبال ارومیه در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال